Wanneer je al zo’n 175 jaar een gevestigde naam bent in het zalencircuit, kun je dan klanten nog verrassen? Bij Hotel Theater Figi in Zeist wordt deze vraag met een dikke ja beantwoord: 'Met een aantal vernieuwingen in ons aanbod slagen we daar nóg beter in.’

Hotel Theater Figi moderniseert voor een nóg beter aanbod

Wanneer je al zo’n 175 jaar een gevestigde naam bent in het zalencircuit, kun je dan klanten nog verrassen? Bij Hotel Theater Figi in Zeist wordt deze vraag met een dikke ja beantwoord. ‘Mensen weten ons al jaren goed te vinden voor evenementen, maar dat betekent niet dat wij achterover leunen’, zegt manager Sales & Revenue Tim Huisman. ‘Als multifunctionele vergader-, evenementen- en congreslocatie zijn wij continu benieuwd naar wat de klant hier graag wil zien en beleven. Het overtreffen van die verwachtingen is onze drijfveer. Met een aantal vernieuwingen in ons aanbod slagen we daar nóg beter in.’

Waar het gesprek bij veel bedrijven gaat over de customer journey, spreekt Tim heel bewust van ‘guest journey’. Bij Figi draait immers alles om gasten. Het maakt niet uit of die komen vergaderen, een congres bezoeken, overnachten in het hotel of een uitje beleven in filmtheater en restaurant. ‘Alle gasten zijn hier welkom en we willen ze altijd het beste bieden’, beaamt de bevlogen sales manager.